معرفی کتاب

معرفی کتاب Super Safari

معرفی کتاب Super Safari

در دنیای امروز، یکی از پیش‌نیازهای اصلی موفقیت، تسلط داشتن روی زبان انگلیسی است. کتاب های زبان به ما کمک می کنند تا مفهوم را بهتر یاد بگیریم امروز در سایت انگلیسی با ماندانا قصد داریم به بررسی معرفی کتاب Super Safari بپرداریم.

ویژگی‌های کتاب سوپر سافاری در دو نسخه امریکن و بریتیش

مجموعه Super Safari که توسط انتشارات Cambridge University Press منتشر شده، یک گزینه خوب برای شروع یادگیری زبان محسوب می‌شود و هدفش یادگیری جدی‌تر زبان‌آموزان در مقاطع مختلف است.

این سری کتاب‌ها برای خردسالان طراحی شده اما نکات مهم و زیادی را جمع‌آوری کرده که به روشی ساده و قابل فهم بیان شده‌اند.

مجموعه سوپر سافاری در دو نسخه امریکن و بریتیش توسط انتشارات کمبریج منتشر شده و تفاوت این دو نسخه در نحوه تلفظ و نگارش برخی کلمه‌هاست.

کتاب‌های Super Safari تلاش می‌کنند از طریق بازی، آواز، قصه و سرگرمی زبان انگلیسی را به بچه‌ها آموزش بدهند؛ به‌گونه‌ای که بچه‌های کوچک احساس خستگی و دلزدگی نسبت به یادگیری زبان پیدا نکنند.

از این مجموعه می‌توان برای شرکت در کلاس‌های آموزشی استفاده کرد. همچنین والدین می‌توانند با استفاده از این کتاب‌ها و تحت نظارت خودشان، به آموزش زبان برای فرزندان‌شان بپردازند.

خرید کتاب سوپر سافاری نسخه بریتیش مناسب کودکانی‌ست که قصد دارند فقط روی لهجه بریتیش کار کنند؛

بنابراین باید تمام کتاب‌های آموزشی آن‌ها در ادامه مسیر در نسخه بریتیش باشد. نسخه امریکن هم مناسب کودکانی‌ست که می‌خواهند روی لهجه امریکن مسلط شوند.

کودکان با کمک این مجموعه کتاب‌ها می‌توانند کاردستی‌های جذاب درست کنند و همین موضع تاثیر زیادی روی خلاقیت‌شان می‌گذارد.

رده سنی مناسب برای کتاب سوپر سافاری

بهتر است والدینی به خرید کتاب Super Safari فکر کنند که کودکان 3 تا 7 سال دارند.

این مجموعه آموزش زبان انگلیسی را از ابتدایی‌ترین مباحث زبان شروع می‌کند و کم‌کم با پیشرفت کودکان، سطح کتاب‌ها بالاتر می‌رود و پیشرفته‌تر می‌شود.

ترتیب خواندن کتاب های Super Safari

مجموعه سافاری از سه سطح مختلف تشکیل شده و می‌توان با استفاده از این مجموعه بی‌نظیر میزان یادگیری را افزایش داد.

بهتر است کودکانی که سن کمتری دارند و اطلاعاتی در خصوص زبان و مباحث ابتدایی زبان ندارند، از سطح یک و کودکانی که سن بیشتری دارند و تا حدودی نسبت به زبان انگلیسی شناخت دارند، از سطح دو و سه استفاده ‌کنند.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *