معرفی کتاب

معرفی کتاب English Time

معرفی کتاب English Time

سلام به همراهان انگلیسی با ماندانا در این مقاله قصد دارم در  مورد معرفی کتاب English Time صحبت کنم.

ویژگی های کتاب English Time

این مجموعه، زبان انگلیسی را از ابتدا یعنی الفبا به کودکان آموزش می‌دهد و گام‌به‌گام در کنار فرزند شما پیش می‌رود. هر سطح این سری کتاب‌ها شامل Student’s Book، فایل‌های صوتی، Workbook، فلش کارت و کتاب معلم است که هرکدام به روشی فرصت‌های متعددی در راستای تمرین بیشتر زبان‌آموزان ایجاد می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های این مجموعه این است که با استفاده از تصاویری جذاب، موسیقی‌های شاد و برخی فعالیت‌های دیگر، آموزش زبان انگلیسی را برای کودک و نوجوان شما سرگرم‌کننده می‌کند. بنابراین با توجه به این‌که یاد دادن زبان انگلیسی به کودکان نیاز به مهارت و شیوه خاصی دارد، کتاب انگلیش تایم را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای کودکانی دانست که قرار است برای اولین‌بار وارد دنیای آموزش زبان شوند و تجربه‌های جدیدی کسب کنند.

معرفی کتاب English Time

معرفی کتاب English Time

کتاب انگلیش تایم مناسب چه سن ی است؟

والدینی که فرزندانی در رده سنی 6 تا 12 سال دارند، می‌توانند با خرید کتاب انگلیش تایم برنامه آموزشی آن‌ها را شروع کنند. این مجموعه زبان انگلیسی را از ابتدایی‌ترین مراحل آموزش زبان تا زمانی که فرزندتان به درک درستی از زبان انگلیسی برسد، کنار زبان‌آموز می‌ماند و او را همراهی می‌کند. از این مجموعه برای آموزش در آموزشگاه‌ها و مؤسسات زیادی در سراسر دنیا استفاده می‌شود و یکی از معتبرترین منابع آموزش زبان برای کودکان و نوجوانان محسوب می‌گردد.

سطح بندی کتاب های انگلیش تایم

انتشارات آکسفورد کتاب‌های English Time را در 6 سطح برای زبان‌آموزان کودک و نوجوان طراحی و چاپ کرده‌است. اصولاً فرزندان شما با استفاده از این سری کتاب‌ها، می‌توانند مهارت‌های Listening, Speaking, Reading, Writing را یاد بگیرند و تقویت کنند. کتاب‌های سطح 1 تا 4 مجموعه انگلیش تایم هرکدام 12 درس و کتاب‌های سطح 5 و 6 هرکدام شامل 10 درس می‌شوند.

ترتیب خواندن کتاب های English Time

ترتیب خواندن کتاب‌های این مجموعه به سطح زبان کودک و نوجوان شما بستگی دارد. اگر کودک‌تان تازه اول راه است و هیچ اطلاعاتی از زبان انگلیسی ندارد، باید از کتاب‌های سری اول مجموعه استفاده کنید. با این کار می‌توانید صفر تا صد مطالب آموزشی آن را گام به گام به فرزندتان بیاموزید.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *