معرفی کتاب

معرفی کتاب های show and tell

معرفی کتاب های show and tell
‫خرید کتاب show and tell  ‬‎
مجموعه کتاب show and tell یکی از بهترین مجموعه‌های آموزشی حال حاضر، برای تدریس زبان انگلیسی در سراسر دنیا به حساب می‌آید. این مجموعه کتاب، با استفاده از به‌روزترین متدهای آموزشی و افزایش خلاقیت دانش‌آموزان، مهارت‌های زبان انگلیسی آن‌ها را ارتقاء می‌بخشد.

ذهن کودکان و خردسالان مدام در حال یادگیری می باشد. آن‌ها می‌توانند کوچک‌ترین مباحث را سریع یاد گرفته و در ذهن‌شان ثبت کنند. به همین دلیل امروزه بسیار تاکید می‌شود که آموزش زبان را از همان سنین کم برای کودکان شروع کنید. از آن طرف آموزش زبان به خردسالانی که هنوز زبان مادری‌شان را خوب صحبت نمی‌کنند سختی‌هایی دارد و اگر مسیر نادرستی را در راه آموزش زبان انتخاب کنیم، ممکن است آن‌ها برای همیشه از یادگیری زبان دلسرد شوند و دیگر اشتیاقی به یادگیری نشان ندهند.
معرفی مجموعه Show and Tell برای آموزش زبان به خردسالان
مجموعه سه جلدی Show and Tell جزو بهترین کتاب های آموزش زبان به خردسالان محسوب می‌شود. هر جلد این مجموعه براساس سطح زبان خردسالان نوشته‌است؛ جلد اول اولین کتاب و برای سطح پایین زبان، جلد دوم دومین کتاب و برای سطح متوسط زبان و جلد سوم برای خردسالانی‌ست که سطح زبان بالاتری دارا می باشند.
این مجموعه با به‌کارگیری روش‌های نوین و خلاقانه، سعی دارد خردسالان را در راه یادگیری زبان فعال و مشتاق نگه دارد. شاید برایتان جذاب باشد که این مجموعه، سعی در آموزش زبان با استفاده از روش «تحقیق کردن» دارد. به این معنا که خردسالان با قرارگیری در مسیر آموزشی این کتاب، مدام نسبت به موضوعات گوناگون کنجکاو می‌شوند و همین حس کنجکاوی، باعث می‌شود برای یافتن پاسخ سوالات خود، با انگیزه بسیار تحقیق کنند.
هر سطح این مجموعه شامل یک کتاب دانش‌­آموز، کتاب کار، کتاب آموزش حروف و کتاب آموزش اعداد است و در کنار تمام این کتاب­‌ها، یک لوح فشرده نیز ارائه می­شود که دانش‌­آموزان می­توانند از طریق آن، مهارت­‌های شنیداری خود را تقویت نمایند و با تلفظ تمام کلمات آشنا شوند.
کتاب *student درواقع مهم‌­ترین کتاب این بسته آموزشی به حساب می­‌آید. این کتاب، تمامی نکات اساسی که زبان‌­آموز نیاز دارد قبل از شروع ترم­‌های بالاتر زبان آن‌­ها را بداند، با لحنی ساده و فصیح آموزش می­دهد و با ارائه داستان­‌های مختلف، کاربرد زبان انگلیسی در زندگی روزمره را به مخاطب نشان می­دهد.
کتاب *Activity فعالیت­‌های بسیار مهمی را در خود گنجانده‌­است. دانش‌­آموزان پس از یادگیری مطالب نیاز دارند تا با مراجعه به این کتاب، تمامی آموزه­‌های خود را تثبیت نمایند و بدین طریق با آمادگی بیشتری وارد فصل­‌های جدید کتاب شوند.
کتاب *Literacy با استفاده از تمرین­‌های بسیار کابردی و خلاقانه، به مخاطبان کمک می­کند تا مهارت­‌های خواندن و نوشتن خود را تقویت نمایند. این دو مهارت از مهم‌­ترین مهارت­‌های زبان انگلیسی محسوب می­شوند.
کتاب *Numeracy با ارائه تمرین­‌های متنوع، باعث می­شود که دانش‌آموزان اعداد مختلف را یاد بگیرند و در خواندن اعداد بسیار بزرگ مشکلی نداشته باشند. لازم به ذکر است تمامی روش­‌های آموزشی این مجموعه به گونه‌­ای طراحی شده‌­اند که زبان‌­آموزان به راحتی می­توانند آن­‌ها را یاد بگیرند و به حافظه بلند­مدت خود بسپارند.
کتاب Show and Tell
اولین جلد از مجموعه Show and Tell که اولین سطح از مجموعه به حساب می‌آید، برای خردسالانی که سطح زبان پایین‌تری دارند مناسب است. در این کتاب به‌صورت مفصل درباره نکاتی که لازم است یک خردسال در مراحل ابتدایی یاد بگیرد صحبت شده‌است. روش این کتاب برای آموزش، براساس تحقیق است. سوالاتی که در ابتدای هر درس مطرح می‌شود باعث برانگیخته شدن حس کنجکاوی کودک و درگیر شدنش در پروسه یادگیری می‌شود. نکته بسیار مهمی که درباره این کتاب وجود دارد این است که خردسالان در روند یادگیری زبان، نقش مهمی ایفا می‌کنند و تنها معلم نیست که سرکلاس فعال است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *