معرفی کتاب

معرفی کتاب اسپیک نو(Speak Now)

معرفی کتاب اسپیک نو

ویژگی های کلیدی مجموعه Speak Now

معرفی کتاب اسپیک نو

معرفی کتاب اسپیک نو

زمانی می توانید به مهارت مکالمه مسلط شوید که توانایی صحبت کردن در موقعیت های مختلف اعم از زندگی کاری وشخصی را داشته باشید. سرفصل ها  و موضوعات مجموعه کتاب های Speak Now  به گونه ای تدوین شده است که شما را برای رویارویی در موقعیت های مختلف آماده می کند. از آموزش لغات کاربردی متناسب با موقعیت های مختلف تا آموزش نحوه صحیح ادای کلمات یک هدف را دنبال می کند؛ توانایی برقراری ارتباط به شیوه ای اثر بخش و افزایش اعتماد به نفس زبان آموزان.

 با هم نگاهی بر ویژگی های کلیدی این مجموعه می اندازیم:

  1. آموزش نحوه برقراری ارتباط و مکالمه در موقعیت های مختلف در زندگی شخصی و کاری
  2. آموزش صدها موضوع کاربردی در زندگی رومزه
  3. آموزش مهارت شنیداری، تلفظ، لهجه و گرامر، درک مطلب و نگارش
  4. آموزش عبارات و اصطلاحات کاربردی و لغات مخصوص موقعیت های مختلف
  5. یادگیری انگلیسی در زندگی واقعی از طریق کلیپ های ویدئویی  کاملا کاربردی و جذاب
  6. دسترسی  رایگان به صدها تمرین خودآموز به منظور بهبود مهارت شنیداری و تلفظ در سایت انتشارات آکسفورد
  7. امکان یادگیری به صورت خودآموز  از طریق کلیپ های ویدئویی و فایل های صوتی هر درس

معرفی کتاب اسپیک نو

Speak now دستیار هوشمند شما برای آموزش و یادگیری مهارت مکالمه

حالا دیگر برای تسلط بر مکالمه نیازی نیست به کشورهای خارجی سفر کنید یا حتما یک دوست انگلیسی زبان داشته باشید. مجموعه Speak Now با متد آموزشی خلاقانه خود کار شما را آسان کرده است. وجود کتاب، فایل های ویدئویی و تمرینات آنلاین به شما کمک می کند تا به شیوه ای جذاب و خلاقانه بتوانید مانند یک آمریکایی زبان به انگلیسی صحبت کنید.  با هم نگاهی بر کتاب و منابع آموزشی این مجموعه می اندازیم.

  • Student book Speak Now / کتاب اصلی

هر چهار سطح مجموعه Speak Now  از مبتدی تا متوسطه دارای یک کتاب اصلی است. در هر کتاب در 8 درس به آموزش موضوعات مختلف مانند غذا، زندگی روزانه، ارتباط با دیگران، زندگی در شهر و موضوعات کاربردی دیگر پرداخته شده است. انگلیسی در زندگی واقعی یکی از بخش های ویژه این کتاب است که موضوعات کاربردی به شیوه ای جذاب در قالب کلیپ های ویدئویی آموزش داده می شود. هر سطح همراه با کتاب با اصلی ارائه می شود.

  • Work book Speak Now / کتاب تمرین

تکرار و تمرین رمز یادگیری مهارت مکالمه است. در کنار کتاب اصلی شما به یک کتاب کار دسترسی دارید. در این کتاب تمرینات مربوط به درس و بخش های مختلف آن آورده شده است. هر کتاب کار دارای تمرین های مختلف برای لغات، گرامر، نگارش و عبارات و جملات کاربردی مکالمه است. تمرین از طریق کلیپ های ویدئویی از دیگر ویژگی های این کتاب است که به یادگیری عمیق تر زبان آموزان کمک می کند.

  • Teacher’s book Speak Now / کتاب راهنمای مدرسان

اگر به عنوان مدرس می خواهید این مجموعه را تدریس کنید این کتاب راهنمای بسیار مناسبی برای شماست. طرح آموزشی هر درس، راهنمای صفحه به صفحه، یادداشت های آموزشی برای نحوه تدریس، ایده های اضافی برای فعالیت های گروهی در کلاس و پاسخ تمرینات و آزمون ها همگی کمک می کند تا بازدهی تدریس شما به طرز چشم گیری افزایش یاید.

سطح: مبتدی

در این سطح موضوعات پایه ای برای برقراری ارتباط با دیگران آموزش داده می شود. توانایی صحبت کردن بدون تسلط بر قواعد دستوری، تلفظ و مهارت های شنیداری ممکن نیست. به همین دلیل در این کتاب در راستای توانمندی زبان آموزان بر مهارت مکالمه، قواعد دستوری، شیوه صحیح بیان کلمات، تقویت مهارت شنیداری و درک مطلب نیز آموزش داده می شود.

موضوعات سطح 1:

برقراری ارتباط با دوستان/ صحبت درباره علاقه مندی ها/ صحبت درباره ظاهر، لباس و شخصیت انسان ها/ زندگی روزمره/ زندگی در شهر/ خرید کردن/ خوراکی و عادات غذایی/ بحث درباره گذشته و آینده

سطح: پیش از متوسطه

آموزش موضوعات متنوع و کاربردی این سطح همراه با کلیپ های ویدئویی کاربردی به شما کمک می کند تا برای مکالمه در موقعیت های مختلف در زندگی واقعی آماده و مسلط شوید. در این درس نکات گرامری، تلفظ، درک مطلب و تکنیک های نگارش نیز آموزش داده می شود.

موضوعات سطح دو:

برقراری ارتباط با دوستان و اعضای خانواده/ /آموزش شروع کردن و پایان دادن به مکالمه/مکالمات کاربردی در رستوران/ صحبت درباره سلامتی و بیماری/ گفت و گو درباره شغل و حرفه/ صحبت درباره اوقات فراغت/ دعوت کردن دیگران/  شیوه های مختلف رد دعوت دیگران/ معذرت خواهی /مسافرت/ مد و پوشاک/  ابراز عقیده و نظر دادن

سطح: متوسطه

تعداد دروس: 8 درس

در این سطح با یادگیری موضوعات کاربردی و متنوع، عبارت متناسب با موقعیت های مختلف و قرارگیری در یک موقعیت واقعی با استفاده از کلیپ های ویدئویی، اعتماد به نفس صحبت کردن و برقراری ارتباط به زبان انگلیسی را به دست می آورید.

موضوعات سطح3:

صحبت درباره ویژگی ها و تیپ های شخصیتی/ تعطیلات/ پذیرش در هتل/ پیشنهاد و رد کردن کمک/ تنظیم قرار ملاقات/سوال کردن درباره دوران کودکی/  توصیف تشابهات و تفاوت انسان ها با یکدیگر     توصیف داستان ها/ برقراری ارتباط با دوستان/ موضوعات مربوط به کسب و کار/ موضوعات فرهنگی/ صحبت درباره آینده

سطح: بعد از متوسطه

در این سطح با آموزش نکات پیشرفته و تکنیک های برقراری ارتباط قادر خواهید بود تا به موضوعات متنوع مسلط شده و به راحتی گفت و گو کنید. یک مکالمه خوب و روان فقط در گرو یادگیری عبارات و جملات کاربردی نیست. شما باید بتوانید بر طبق قواعد مکالمه کلمات را کنار یکدیگر ردیف کنید، پیام صحبت های دیگران را به خوبی درک کنید و مهم تر از همه واژه ها را به درستی تلفظ کنید. به همین منظور در این کتاب مانند سایر سطوح نکات گرامری، تلفظ، درک مطلب و نگارش نیز آموزش داده شده است تا هدف اصلی کتاب که همان مکالمه موثر و با اعتماد به نفس است به بهترین شیوه ممکن محقق شود.

موضوعات سطح 4:

صحبت درباره تجارب خاص، توصیف خاطرات جذاب/ َآشنا شدن با دیگران، دعوت کردن از دیگران/ توصیف سبک های مختلف زندگی/ صحبت درباره حرفه وشغل، مصاحبه شغلی/ مخالفت به شیوه مودبانه/ صحبت درباره حالات مختلف مثل ترس، استرس/ صحبت درباره رویاها و آرزوها/ توصیف فیلم ها، موسیقی/ سفر با هواپیما، توصیف تفاوت های فرهنگی/  بیان اخبار هیجان انگیز/صحبت درباره حسرت و پشیمانی/صحبت درباره رویدادهای ورزشی/ پرسیدن نظر دیگران/ ابزار مودبانه عقاید

معرفی کتاب اسپیک نو

ساختار و بخش های مختلف مجموعه Speak Now زیر ذره بین

تمام سطوح این مجموعه ازیک ساختار یکسان پیروی می کنند. متد آموزشی این مجموعه مطابق با استانداردهای روز دنیا تالیف شده است. پوشش تمام مهارت های ضروری  مثل گرامر، تلفظ، درک مطلب و در راستای تسلط بر مهارت مکالمه این مجموعه را به یک دوره موفق آموزشی تبدیل کرده است. در این بخش خواهد دید هر درس چند بخش و هر بخش چه موضوعاتی را شامل می شود؟

Vocabulary /  واژگان

در این بخش  به آموزش لغات و عبارات کاربردی برای مکالمه درباره ی یک موضوع خاص پرداخته می شود. سپس در مرحله بعد از زبان آموزان خواسته می شود که با یکدیگر درباره این عبارت صحبت کنند.

Conversation/ مکالمه

در این قسمت پیرامون موضوع درس عبارت کاربردی و نحوه برقراری ارتباط  همراه با یک فایل صوتی از طریق یک مکالمه دو طرفه آموزش داده می شود. در مرحله بعد از زبان آموزان خواسته می شود تا دوباره به فایل صوتی گوش کرده و عبارات اضافه ای که درمتن مکالمه نیست یادداشت کنند. آموزش هم زمان مهارت گفت و گو و مهارت شنیداری ضمن افزایش جذابیت کمک می کند تا زبان آموزان مطالب را بهتر به ذهن بسپارند.

Language Booster

تکنیک های مکالمه و برقراری ارتباط در هر فرهنگی متفاوت است. هر چه قدر زبان آموزان بتوانند با فرهنگ گفتاری زبان مقصد آشنا شوند، تجربه موفق تری در برقراری ارتباط خواهند داشت. برای همین در این بخش نحوه صحیح برقراری ارتباط با آموزش عبارت، جملات و اصطلاحات کاربردی در موقعیت های مختلف آموزش داده می شود. برای مثال عبارات مناسب برای شروع و پایان مکالمه ارائه و در بخش بعد از زبان آموزان خواسته می شود تا آن ها را با یکدیگر تمرین کنند.

Pronunciation / تلفظ

 هر چه قدر هم شما عبارت کاربردی را بلد باشید اما اگر آن ها مانند یک محلی تلفظ نکنید، نمی توانید در برقراری ارتباط و مکالمه موفق باشید. در مجموعه کامل Speak Now  مهارت تلفظ صحیح و شیوه درست ادای جملات آموزش داده می شود.

Speak with confidence / گفت و گو با اعتماد به نفس

حالا نوبت آن است که خودتان وارد میدان شوید. با هم کلاسی های خودتان درباره موضوعاتی که یادگرفته اید صحبت کنید و دانسته های خودتان را به چالش بکشید.

Listening / فایل های صوتی

در این قسمت باید به مکالمه گوش داده و به سوالات مرتبط به آن پاسخ دهید.مهارت شنیداری در فرآیند مکالمه به عنوان روشی برای برقراری ارتباط با دیگران از ضروری ترین مهارت هایی است که باید در آن حسابی ماهر شوید. در این مجموعه در بخش های مختلفی به این مهارت پرداخته شده است.

English in action/ انگلیسی در زندگی واقعی

این قسمت یکی از بخش های جذاب این مجموعه است. یادگیری در بستر ویدئوهای آموزشی و موقعیت های فرضی به شما کمک می کند تا مفاهیم را  بهتر و عمیق تر یاد بگیرید. کلیپ های ویدئویی این بخش متناسب با موضوع هر درس و به شیوه ای جذاب ساخته شده است. در مراحل مختلف از زبان آموزان خواسته می شود تا با تماشای ویدئو و درک صحیح آن به سوالات مربوط به آن پاسخ دهند.

امیدوارم مقاله معرفی کتاب اسپیک نو برای شما مفید باشه.

معرفی کتاب بیشتر 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *