دانش آموز

آمادگی ذهن برای یادگیری زبان جدید

سلام به دوستداران زبان انگلیسی و همراهان انگلیسی با ماندانا

امروز که شما تصمیم به خواندن این مقاله در انگلیسی با ماندانا را دارید ما قصد داریم در مورد موضوع آمادگی ذهن برای یادگیری زبان جدید با شما صحبت کنیم.

بار ها شده انسان ها هدفی را انتخاب میکنند و مستمر هم پیش میروند اما در اواسط مسیر ناامید یا بی انگیزه می شوید.

زبان آموزهای زیادی هستند که روزانه به مشاورین ما مراجعه میکنند که با این مشکل رو به رو هستند. مخصوصا در سطح های متوسط (B1,B2) .

زبان آموزان در مسیر یادگیری ممکن است ناامید شوند نه فقط زبان آموزان بلکه هر انسانی که هدفی را انتخاب  میکند. باید در نظر بگیرید این حس در دو بار احساس می شود. بیشتر امکان دارد در مسیر پیشروی به سمت هدفتان در شرایط مختلف احساس شود به همین دلیل ذهن شما نیاز دارد قبل از شروع کاری آمادگی قبلی داشته باشد. حتی زمانی که احساسات ناامیدی و بی انگیزگی سمتتان می‌آید حتما ذهنتان باید قبول کند که این حس طبیعی است. و بعد به دنبال دلیل این حس باشید. این احساس یا بی دلیل به سمت شما امده است یا دلیلی دارد.

دلایل آن:

امکان دارد از کم کاری یا نداشتن انضباط شخصی باشد. باید خودتان را ارزیابی کنید.

آمادگی ذهن برای یادگیری زبان جدید به این معنا نیست شما از لحاظ فیزیکی(کتاب، معلم و …) شرایط را اماده کنید. حتی به معنی آماده کردن پلن و برنامه هم نیست. در مقالات مجزا به این موارد پرداخته ایم. قبل از شروع هر تصمیمی ذهن باید آمادگی هر پیشامدی را داشته باشد. برای آمادگی بیشتر بهتر است لیستی از موارد رو در ذهنتان داشته باشید. و در نهایت از خودتان در ذهنتان بپرسید آیا تا آخر مسیر همراه خودتان هستید. بعد از آن سراغ دیگر برنامه ها بروید.

پس با خودتان کنار بیایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *