معرفی کتاب

معرفی کتاب family and friends

معرفی کتاب family and friends

امروز در مجموعه آموزشی انگلیسی با ماندانا قصد داریم در مورد موضوع معرفی کتاب family and friends صحبت کنیم.

کتاب فمیلی اند فرندز استارتر (Family and Friends Starter book)

کتاب Family and Friend در سطح استارتر حروف انگلیسی را در قالب ۹ درس ارائه می‌کند. در درس اول «معرفی خود» به زبان ساده آموزش داده شده است و در ادامهٔ درس‌های دیگر، موضوعاتی مانند، رنگ‌، خانواده، مدرسه، حیوانات، شغل‌ها، لباس و غذا به شکلی ساده و کودکانه تدریس می‌شود. صفحات رنگی و نقاشی‌های کارتونی جذاب، کودک را برای یادگیری مشتاق‌تر می‌کند. لغات در این درس‌ها در قالب مکالمات ساده و کوتاه آموزش داده شده تا یادگیری به بهترین شکل ممکن انجام شود.

معرفی کتاب family and friends

معرفی کتاب family and friends

کتاب فمیلی اند فرندز ۱ (Family and Friends 1)

در کتاب فمیلی فرندز ۱ به گرامر جملات ساده و نحوهٔ سوالی کردن آن‌ها پرداخته شده است. در این سطح از کتاب، نحوهٔ پرسیدن سوالات و پاسخ کوتاه و بلند در مورد مکان اشیا و افراد، توانایی‌ها و علاقه‌مندی‌ها با جملاتی ساده و ابتدایی آورده شده است. کودکان در پانزده درس کلماتی در زمینهٔ خانواده، اعضای بدن، مشاغل، اشیاء، لباس و… را با تنوع بالا در قالب درس‌های مصور یاد می‌گیرند.

کتاب فمیلی اند فرندز ۲ (Family and Friends 2)

در کتاب فمیلی اند فرندز ۲، زبان‌آموز یاد می‌گیرد که چگونه دوستان و خانوادهٔ خود را معرفی کند و برخی خصوصیات ظاهری را به طور ساده بیان کند. همچنین می‌تواند در مورد مکان اشیاء، احساسات خود و دیگران، درس‌های مدرسه و بسیاری از موضوعات دیگر به راحتی و با جملات ساده صحبت کند.

کتاب فمیلی اند فرندز ۳ (Family and Friends 3)

کمی پیچیدگی در گرامر و لغات در کتاب فمیلی فرندز ۳ محسوس است و زبان‌آموز باید با استفاده از قوانین گرامری حال ساده، حال استمراری، گذشتهٔ ساده، be going to، must  و…، جملات کاربردی را در فضاهای مختلف دوستانه و خانواده بسازد و بیان کند.

کتاب فمیلی اند فرندز ۴ (Family and Friends 4)

در کتاب فمیلی اند فرندز ۴ مباحث گرامری زمان‌های حال ساده، حال استمراری، حال کامل، گذشتهٔ استمراری، گذشتهٔ ساده و ضمایر مفعولی آموزش داده می‌شود. زبان‌آموز در پایان این دوره باید بتواند، در مکالمات خود از should، could استفاده کند، در مورد اهداف خود صحبت کند و مفهوم ضمایر ملکی و مفعولی را فرا بگیرد. در این سطح کتاب فمیلی فرندز زبان‌آموز لغات زیادی را فرا گرفته و می‌تواند با جملات بلند و کوتاه در موقعیت‌های مختلف مانند رستوران، نظرات و احساسات خود را بیان کند.

کتاب فمیلی اند فرندز ۵ (Family and Friends 5)

بعد از گذراندن ۵ سطح قبل وارد مباحث پیشرفته‌تر زبان انگلیسی در کتاب فمیلی اند فرندز ۵ می‌شویم. زمان‌های مختلف تقریبا به طور کامل در این کتاب تدریس شده است و علاوه بر آن‌ها مباحث پیچیده‌تری از گرامر مانند already، just، too، enough نیز به کودک آموزش داده می‌شود. لغات و گرامر در درس‌های این کتاب در قالب داستان کوتاهی آورده شده‌اند و در انتهای هر سه درس یک متن بلند به زبان‌آموز برای تقویت ریدینگ و درک مطلب کمک می‌کند. با وجود این کتاب زبان‌آموز باید بتواند متن‌های کوتاه، نظرات، ویژگی‌ها، علاقه‌مندی‌ها و… را به راحتی بیان کند و بنویسد.

کتاب فمیلی اند فرندز ۶ (Family and Friends 6)

آخرین کتاب در این مجموعه بر روی آموزش مکالمه زبان انگلیسی تمرکز دارد و زبان‌آموز را آماده می‌کند تا بتواند مکالمات پیچیده‌تری داشته باشد. سطح کتاب 6 Family and Friend به گونه‌ای است که زبان‌آموز می‌تواند متن‌های بلند در مورد آرزوها و رویاهای خود، سفر، بیوگرافی تقریبا کامل، گزارش دادن و… بنویسد. دوازده درس این کتاب با موضوعات متنوعی مانند اوقات فراغت، تکنولوژی، سفر ‌و ماجراجویی، یادگیری لغات پیشرفته و کاربردی را آسان‌تر می‌کند.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *